خوش آمدید
(076)-42520340
کتابخانه
تا ساعت 19:00 باز است
خدمات کتابخانه
خدمات تحویل مدرک
پیک کتاب بخشی از خدمات تحویل مدرک می باشد که بعد از شیوع کرونا در کتابخانه شهید باهنر راه اندازی شد و در تمام مدتی که جاسک در وضعیت قرمز کرونا بود به ارائه خدمات ارسال کتاب به اعضا می پرداخت. در حال حاضر خدمات پیک همه روزه در ساعات فعالیت کتابخانه آماده ارسال کتاب به تمامی نقاط جاسک می باشد.
تلفن تماس: 07642520340
خدمات مرجع
بخش مرجع ارائه دهنده ی خدماتی به منظور ایجاد رابطه میان نیازهای اطلاعاتی کاربران و منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه می باشد. منابع این بخش امانت داده نمی شود و منحصراً در کتابخانه مورد مطالعه قرار میگیرند لازم بذکر است امکان تهیه کپی و اسکن وجود دارد از منابع مرجع با اخذ هزینه امکانپذیر خواهد بود.
خدمات کلی بخش مرجع:
- راهنمایی اعضاء کتابخانه در بازیابی و استفاده از منابع اطلاعاتی
- آموزش استفاده از کتابخانه به مراجعه کنندگان
- پاسخگویی به سوالات و نیازها ی اطلاعاتی اعضاء از طریق تلفن و حضوری
- ارائه مشاوره اطلاعاتی
- دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی معتبر داخلی و خارجی
تلفن مستقیم: 03442520340
بخش نوجوان
بخش نوجوان در واقع مینیاتور یا به عبارتی کوچک شده کتابخانه عمومی است. زیرا در این بخش مانند پایگاه اصلی کتابخانه، کتاب هایی با موضوعات مختلف: دینی، علمی، داستان های علمی تخیلی و ترسناک، تاریخی و هنر موجود است اما این کتاب ها به دلیل اینکه فراخور سن نوجوانان گردآوری شده اند، نسبت به مجموعه اصلی محدود و اندک است.
ویدیو کتابخانه
مجموع کاربران
3,923
منابع جدید در ماه گذشته
68
منابع کودک
2,287
تعداد کل منابع
22,182
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های کتاب
تازه های نشریه
آشپزباشی [پیایند: مجله]
- سردبیر: پوریامین؛
- ناشر: تهران: بنیاد رسالت، 1385-
- موضوع: ; آشپزی -- نشریات ادواری
اطلاعات هفتگی [پیایند: هفته نامه]
- سردبیر: جوادی، فتح الله ؛
- ناشر: تهران: مؤسسه اطلاعات، ۱۳۲۰ -
- موضوع: ; علوم اجتماعی-- نشریات ادواری
رشد جوان
- ناشر: تهران
- موضوع: ; آموزش و پرورش -- نشریات ادواری
اخبار و اطلاعیه
تغییرات در امانت منابع
کتابداران عزیز و مسئولان گرامی با توجه به کنترل وضعیت همه گیری کرونا، تغییرات زیر در امانت منابع از کتابخانه های عمومی اعمال شده است: دریافت کد تایید شماره همراه در اولین امانت (پس از فعالسازی ساما ... اطلاعات بیشتر
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
تمدید عضویت اعضا و شرایط امانت منابع
عضو محترم کتابخانه عمومی با سلام و احترام به اطلاع می رسانیم با توجه به بازگشایی کتابخانه های عمومی از اول تیرماه 1399، و به جهت سهولت خدمت رسانی، خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمایید: تمام ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر